L’Ajuntament implantarà enguany un canvi en els sistema de bonificació per l’ús de les Deixalleries

27 DE GENER DE 2022

L’Ajuntament de Súria implantarà enguany un canvi en el sistema de targetes de bonificació per l’ús de la Deixalleria Municipal i la Deixalleria Mòbil. D’altra banda, les targetes de l’any 2021 es podran canviar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de la Casa de la Vila fins al proper 28 de febrer, i els vals que s’hi obtinguin tindran validesa fins al 30 de juny d’enguany.

El funcionament de les noves targetes de la Deixalleria Municipal i de la Deixalleria Mòbil serà el següent:

  • On obtenir-les. Les persones interessades podran demanar la nova Targeta Deixalleria a l’OAC o a la Deixalleria Municipal durant tot aquest any 2022. Per tal d’obtenir-la és indispensable ser titular del pagament de la taxa d’escombraries.
  • Sistema de segellat. A la part posterior de la nova Targeta Deixalleria hi haurà dotze espais que seran segellats per cada aportació a la Deixalleria Municipal o a la Deixalleria Mòbil.
  • Descomptes. Per les targetes que tinguin dotze segells, s’obtindran cinc vals de 5 euros cadascú. Per les targetes que tinguin de sis a onze segells, s’obtindran tres vals de 5 euros cadascú.
  • Obtenció dels vals. Per tal d’obtenir els vals de descompte, caldrà portar la nova Targeta Deixalleria d’aquest any 2022, amb els segells corresponents, a l’OAC de la Casa de la Vila entre l’1 de desembre de 2022 i el 30 de març de 2023, dins de l’horari d’atenció al públic.
  • Ús dels vals. Els vals de descompte obtinguts amb la nova Targeta Deixalleria es podran utilitzar fins al 30 de setembre de 2023 als establiments adherits a la Unió de Botiguers.

La campanya és impulsada per l’Ajuntament de Súria, a través de l’àrea de Medi Ambient, i amb el suport de la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener, la Unió de Botiguers i la Diputació de Barcelona.

L’Ajuntament de Súria va implantar el sistema de targetes de bonificació per l’ús de la Deixalleria Municipal i la Deixalleria Mòbil l’any 2014. Des d’aleshores, el nombre de persones participants ha anat a l’alça i la campanya s’ha consolidat.